Ahad, 3 Februari 2013

i love orange


assalamualaikum dan salam 1Malaysia : )

hello and hai, okey macam tajuk di atas pada hari ini saya nak berkongsi dengan anda semua betapa sukanya saya dengan warna oren. walaupun akan ada orang yg bermonolog dalaman "peduli apa kau suka oren pun, ape kau ingat kau retis orang nak amek tahu??" atau "ade aku kesah?". disebabkan anggapan yang sebegitu rupa, sekali lagi saya nak buat kenyataan yang "ini belog aku, ade aku kesah ape kau kesah?" muehehe.

tak ade lah, kita bergurau saja ye ; ) okey, berbalik pada tajuk diatas yang saya sukakan oren sememangnya saya sukakan oren. tak kisah la dari segi warna atau rasa. RASA? jeng jeng jeng..ye, saya suka rasa oren. tapi janji semua manis2 okey dan tak suka oren masam.

mandarin orange


kalau semua dah tahu, sekarang ni kan musim oren. hihi, every year memang tunggu tahun baru cina. dapat la   limau free berkotak2 mak ayah bawak balik rumah. memang ceritanya saya la yang bedal : ) refreshing dan penuh dengan vitamin c tau. alaaa, cita panjang lebar pasal rasa oren pula. sebenarnya ada motif lain, saja nak bagi tau yang saya ada beli kasut warna oren. sila jangan jeles. kalau nak boleh order kat saya sementara stok masih ada okey?



adidas casual for women 
good bye, have a nice day semua : )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan