Ahad, 2 September 2012

entry hari raya yang agak slowpoke





hi assalamualaikum semua =)

macam mana raya tahun ni? best tak =D

saya rasa raya tahun ni best sangat sangat sangat sangat sangat ^^ alhamdulillah.

tahun ni saya kureng sikit duduk rumah, asyik berjalan je. tahun ni kami saudara mara sekeluarga beraya di port dickson. orang lain sebuk beraya di kampung tapi saya main pasir pula. hee..takpe takpe. raya lebih bermakna bila berkumpul dengan saudara mara. ramai juga sedara mara datang memeriahkan suasana raya di port dickson. 


tapi ape2 pun, memang best sangat lah sebab sepupu buat aktiviti ala2 running man. kami semua main cabut name tag. :p


lepas dah habis semua aktiviti.. kami sepupu dan anak buah semua dapat duit raya dari makcik2 dan pakcik2.  dah besar panjang macam saya ni pun dapat juga duit raya tau. hee....okey sampai sini sajalah. saya ni dah terlebih exited pula mengarang sampai berterabur bahasa ibunda kita. haha


selamat maju jaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan